Агропідприємства й раніше намагались спростити роботу відділів та служб. Але це були найпростіші рішення — наприклад, таблиці excel. Більш просунуті компанії застосовували 1С для бухгалтерського відділу, телеметричні модулі для роботи диспетчерських служб і контролю використання техніки.
Малі та середні господарства, як правило, зупинялися на цьому етапі. Великі ж агрохолдинги потребували діджиталізації бізнес-процесів, автоматизації процесів планування й управління. Вони продовжили інтеграцію IT-технологій в усі сфери діяльності підприємства.
Різні відділи одного підприємства могли використовувати різні зовнішні рішення. Це призвело до виникнення проблем з обмеженим вузьконаправленим функціоналом, прийомом-передачею даних, інтеграцією рішень та отриманням оперативної управлінської звітності. Така ситуація зумовлювала затримки в роботі, в прийнятті рішень і як наслідок — додаткові фінансові витрати.
В "Астарті-Київ" також виникла така проблема, тому генеральний директор агропромхолдингу Віктор Іванчик вирішив створити програмний продукт, який повністю забезпечив би всі потреби компанії. Для досягнення цієї цілі була створена власна inHouse-компанія AgriChain.
КОМАНДА СПЕЦІАЛІСТІВ ОБ`ЄДНАНИХ ОДНІЄЮ МЕТОЮ
СТВОРЕННЯ ЄДИНОГО IT-ПОРТАЛУ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ АГРОБІЗНЕСОМ