Відсутність автоматизованих бізнес-процесів в організації
Відсутність інструментів для швидкої та гнучкої адаптації процесів при зміні умов ведення бізнесу
Необхідність залучати розробників для автоматизації бізнес-процесів компанії
Відсутність системи менеджменту завдань фахівців та контролю над їх виконанням
Налаштування схем бізнес процесів будь-якої складності
Гнучке налаштування екранних форм завдань
Формування завдань спеціалістів у межах налаштованих бізнес процесів
Контроль термінів виконання завдань
Ескалація повідомлень на керівників у разі прострочення термінів виконання завдань
Налаштування розсилки повідомлень про події системи
Можливість формування друкованих форм, зберігання скан-копій документів
Можливість інтеграції з іншими програмними продуктами (ERP-системи, СRM і т.д.) з використанням рольової моделі і об'єктів системи шляхом обміну даними по API
Автоматизація бізнес-процесів будь-якої складності
Швидка адаптація бізнес-процесів компанії у разі зміни зовнішніх або внутрішніх умов ведення бізнесу
Менеджмент завдань фахівців та контроль їх виконання
Налаштування та внесення змін у бізнес процеси на рівні користувача без залучення розробників
Персоналізація зон відповідальності
Гнучка система повідомлень про події